Suunnittele oma myymälä
Liikeidea
Mikä on myymäläsi idea? Mitä myydään ja kenelle?
Bikinien myynti on mahdollista ympäri vuoden, kunhan brändin suunnittelu on ajan tasalla markkinatrendeistä.
Tiedän, että bikinejä on mahdollista myydä myös talvella, vain valitse oikeat strategiat asiakkaiden houkuttelemiseksi ja pitämiseksi.
Brasilian markkinoiden lisäksi Brasilia on myös merkittävä tämän tuotteen viejä. Vuonna 2018 IEMI:n tietojen mukaan Brasilia vei ja ansaitsi yli 12 miljardia realia rantavaatteita. Erona on tuotteiden rohkea ja moderni muotoilu, jotka miellyttävät ja sopivat eri tyyppisille vartaloille. Myymäläni Suomessa myy laadukkaita tuotteita.
Tätä varten on välttämätöntä kiinnittää huomiota kesän 2023 mallinnuksen ja värien trendeihin ja tarjota tuotteita, jotka vastaavat näitä ennusteita. Asiakkaat haaveilevat tuotteista, jotka arvostavat todellista kehoa, joten myymälä kiinnittää huomiota numerointi- ja mallinnuskaavioon. Brändini haluaa palvella kaikkia, koska onnellinen asiakas on uskollinen asiakas, eikö niin?
Siksi bikinien myyntimainonnan on oltava viettelevää ja aitoa, ja sen tulee aina selvittää mahdolliset epäilykset, joita tulevan ostajan mielessä herää.
Tämä on bikinimyymäläni idea Suomessa.
Myymälän layout:








Valikoima:
Päätuotteita ovat bikinit ja sitten sekoitus täydentäviä tuotteita, kuten:
uimapuvut, rantasandaalit, bodyt, rantahatut ja muotiasusteet. Naisyleisön arvostamien artikkelien lisäksi voiteet, laukut ja rusketusöljyt muiden merellä ja hiekalla käytettävien tuotteiden joukossa.













Namä ovat fiiliksiä kaupassani
Vähittäiskaupan tunnelmaa
Kun astut kauppaan, mikä on ensimmäinen asia, jonka huomaat myynnissä olevien tuotteiden lisäksi? Huomaatko värisi? Haiseeko se? Entä soitettava musiikki? Tiesitkö, että kaikki nämä asiat vaikuttavat kaupan menestykseen? Kyllä, muuttamalla näitä komponentteja ja valitsemalla juuri oikeat kohdeyleisölle, jälleenmyyjä voi todella lisätä myyntiään.
Näitä komponentteja kutsutaan vähittäiskaupan tunnelmaksi. Ne luovat myymälän tunnelman. Saapuessaan myymälääni asiakas tuntee olevansa rannalla.
Rantavaatteet liittyvät läheisesti naisten itsetuntoon ja voimaantumiseen. Uimapuvussa ja bikineissä on mahdollista uskaltaa, rakastaa ja tuntea olonsa turvalliseksi!
Naiset ovat vaihtaneet näkemystään uima-asuissa paljon itsetuntoa ja voimaannuttamista. Ja tämä uusi skenaario heijastaa kehon positiivisia liikkeitä, jotka auttavat naisuniversumia hyväksymään muotonsa rantavaatekauppojen lisäksi, jotka ovat panostaneet yhä enemmän malleihin, joita ei pidetä vakiona, kuten plus mallinuket. Ja tämä on loistava uutinen!
Deixe uma Resposta