Opintomatkan tarkoituksena oli valokuvata näyteikkunat ja joitain materiaaleja graafisella suunnittelulla.















Graafisen suunnittelun hyödyllisyys ylittää logon, sillä se toistaa visuaalisten resurssien avulla yrityksesi ajatuksia ja käyttäytymistä, jota ei useinkaan ole mahdollista ilmaista sanoin.
















Liikkeen logolla varustetut pussit ovat erinomaisia promootiograafisia materiaaleja. Ne ovat erittäin hyödyllisiä kaupasta ostettujen tuotteiden kuljettamiseen. Lisäksi niitä voidaan käyttää tapahtumissa lahjojen toimittamiseen, jolloin brändi tavoittaa yhä useammat ihmiset. Ne voivat olla muovia, biohajoavaa muovia, paperia, pahvia, kierrätyspaperia, kohokuvioitua, kohokuvioitua jne. Mahdollisuudet ovat rajattomat, ja luovuus on sinun ja asiakkaidesi käsissä.




















Deixe uma Resposta