Design a site like this with WordPress.com
Iniciar

Lisämyynty, ristiinmarkkinointi ja käyttöyhteystuote

  1. Mitä tarkoittaa lisämyynti? 

Lisämyynti tarkoittaa sitä, että myydään asiakkaalle enemmän kuin mitä hän tuli hakemaan. Esimerkiksi asiakas ostaa housut ja tähän myydään vyö tai tuikkukipon ostajalle myydään tuikkuja. Näitä lisämyyntituotteita kutsutaan käyttöyhteystuotteiksi. 

Upselling significa vender ao cliente mais do que ele veio buscar. Por exemplo, um cliente compra uma calça e um cinto é vendido para isso, ou glitters são vendidos para o comprador de um diamante. Esses produtos de vendas adicionais são chamados de produtos de conexão. 

  1. Mikä on Käyttöyhteystuote? 

Käyttöyhteystuotteet viestitään kuluttajalle esillepanon kautta ja ne ovat jollain tasolla yhteydessä esillepantaviin tuotteisiin. Esimerkiksi myymälän esillepanossa on näytteillä pukuja, niin käyttöyhteystuotteina voi toimia shampanjalasit. 

Os produtos de conexão do usuário são comunicados ao consumidor por meio do display e estão conectados aos produtos exibidos em algum nível. Por exemplo, há ternos em exposição na loja, então taças de champanhe podem ser usadas como produtos acessórios. 

  1. Mitä on ristiinmarkkinointi? 
  1. Lisämyynnillä myydään asiakkaalle lisäksi myös jotain muuta, mitä hän ei tullut alunperin ostamaan elikkä lisää. Jos asiakas ostaa vaikka imurin, voi asiakkaalle tarjota myös pölypusseja. Taikka jos asiakas ostaa pelikonsolin, tarjota voi myös siihen sopivia pelejä. Tulostimen ostajalle mustetta. 
  2. Ristiinmarkkinoinnilla tarkoitetaan, että esillepanoon tai sen läheisyyteen lisätään muita käyttöyhteystuotteita. Tablettien ja puhelimien esillepanopöytään voi esimerkiksi laittaa myös niihin sopivia suojakuoria ja vaikka kuulokkeita. Polkupyörien läheisyyteen voisi laittaa esimerkiksi sopivia pyörän lamppuja ja kypäröitä. Suksien kanssa samaan esillepanoon voi sijoittaa suksien hoitotuotteita ja monoja. Näin saadaan tehokkaasti lisättyä myyntiä ja asiakkaan on helppo ostaa kaikki tarvittava samasta paikasta. 

Com o upselling, o cliente também vende outra coisa que ele originalmente não veio comprar, ou seja, mais. Se o cliente comprar um aspirador de pó, você também pode oferecer ao cliente sacos de pó. Ou se o cliente comprar um console de jogos, você também pode oferecer jogos adequados para ele. Tinta para o comprador da impressora. 

Cross-marketing significa que outros produtos de acesso são adicionados ao display ou nas proximidades. Na mesa de exibição para tablets e telefones, você pode, por exemplo, colocar também capas de proteção adequadas e até fones de ouvido. Por exemplo, lâmpadas de bicicleta e capacetes adequados podem ser colocados perto das bicicletas. Produtos de cuidados com esquis e esquis podem ser colocados no mesmo display que os esquis. Isso aumenta efetivamente as vendas e torna mais fácil para o cliente comprar tudo o que precisa em um só lugar. 

Advertisement

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers gostam disto: