Design a site like this with WordPress.com
Iniciar

Asiakastyöprojekti: Graafisen näyttö

Yritys

1985 perustettu Hiushoitola Tyylitiimi palvelee Sinua osoitteessa Hämeentie 14. Salo

Tarjoan Sinulle uudenlaista näkemystä ja kokemusta sekä elämyksellisiä hetkiä.
Luon tyylin, jossa yhdistyy Sinun persoonasi, helppohoitoisuus ja uusimmat linjat.

Meiltä löydät monipuolisen perinteisen palveluvalikoiman lisäksi ekokampaajapalvelut ja hoitot sekä ripsipalvelut

Hiustesi ja hiuspohjasi hyvinvointi on avainasioita.

Sinua palvelee pitkän linjan ammattilainen
Anne Kallio.

Yhteystiedot

Hiushoitola Tyylitiimi
Hämeentie 14 LH 3
24240 Salo

puhelinnumero: 02-7335334 tai 040-144 5005

sähköposti: hiushoitolatyylitiimi@gmail.com

Y-tunnus 2380345-5
Aukioloajat

Avoinna sopimuksen mukaan.

Tiedonhankinta

Googlettelin asiakkaan yritystä ja otin asiakkaaseen yhteyttä sähköpostitse. Asiakas pyysi hinnasto ja facebook banneri.
Kävin asiakkaan kanssa tapaamisessa koulussa, jossa hän sanoi, että voisin saada tiedot ja logon hänen yrityksensä verkkosivuilta.
Minulla oli ilmainen idea luoda. Hänellä ei ollut erityisiä toiveita.
Tiedonhankintatutkimuksen kolme keskeisintä ilmiötä ovat: tiedontarve, tiedonhankinta ja tiedonkäyttö. Tiedonhankinta on väljästi määriteltynä aistien välityksellä tapahtuvaa havainnointia. Tutkimuksessani rajaan tiedonhankinnan, informaatiotutkimuksen tavoin perustuvaksi toiminnaksi, jossa valitaan ja käytetään erilaisia tiedonlähteitä. Eri tiedonlähteille tai niiden sisältöihin päästään erilaisten tiedonhankinnan kanavien kautta. Kanavina voivat toimia esimerkiksi, Internet, some ( Facebook, instagram, pinterest) jne. Minulla käsitys eri lähteiden ja kanavien tärkeysjärjestyksestä sekä siitä, mikä niistä kannattaa valita ensin muodostaa tiedonlähdehorisontin.
Ensin teen haun asiakkaan yrityksen verkkosivuilta ja sitten käyn yrityksen sosiaalisissa verkostoissa.

Käsintehdyt Luonnokset :

Luonnoksistani valitsin 4 mallia, josta lähdin työstämään hinnastoa ja 3 mallia facebook banneria Illustratorissa.

Asiakkaan valitsema asettelu.
Asiakkaan asetteluun tehtiin pieni korjaus: Asiakas pyysi, että logo keskitetään keskelle ja ajanvaraukset tehdään vähän hillitymmällä fontilla.

Advertisement

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers gostam disto: